Pitanja koja sebi često postavljam i tražim odgovore su:

Kako obrazovanje mladih učiniti inovativnijim i zanimljivijim?

Kako potaknuti motivaciju i kreativnost učenika?

Što treba i što se može promijeniti?

Smatram da su mladi veliki potencijal, ali gušimo ih pretrpanim i zastarjelim nastavnim programima, načinima tumačenja i ispitivanja znanja.

Danas su sve informacije lako dostupne i nije potrebno beskrajno gomilanje podataka, već treba usavršavati primjenu znanja i razvijati ključne kompetencije kod učenika.

Kako su se ostale države u Europi i  svijetu uhvatile u koštac s problemom obrazovanja mladih za 21.stoljeće?

Odlučila sam u školi okupiti grupu entuzijasta i otići u Europu vidjeti kako oni to rade!

Ja sam bila na dva seminara. Zašto? U školi je samo nekolicina profesora bila u mogućnosti ići na mobilnosti, a htjeli smo što više toga saznati, naučiti i kasnije primijeniti u školi.

Kako inače obavljam tri različita posla u školi, htjela sam da u okviru svih mojih djelatnosti mogu što više doprinijeti školi.

Dva osnovna cilja našeg projekta su internacionalizacija škole i inovativne metode poučavanja, tako da sam birala seminare koji su nudili upoznavanje s inovativnim metodama poučavanja i zemlje u kojima do sada nisam bila, kako bih mogla proširiti poznanstva i ostvariti nove kontakte za našu školu.

Na prvom seminaru  „Coaching in education“ tijekom pet dana na izvrsnim predavanjima i zanimljivim radionicama detaljno sam upoznala novi pristup u obrazovanju koji počinju prihvaćati brojne škole u cijelom svijetu. Za mene je bilo fantastično to što sam imala priliku razmijeniti iskustva o načinu poučavanja u školama s brojnim profesorima iz cijele Europe.

Taj seminar ostavio je jak dojam na mene kao poticaj i inspiracija za moj daljnji rad na poboljšanju kvalitete obrazovanja u školi. Hotel u kojem smo bili smješteni i u kojem se održavao seminar nalazi se na obali  Atlantskog oceana. Svaki dan smo započinjali na predivnoj pješčanoj plaži s kratkom meditacijom i shiatsu masažom što se naziva energiziranje. Izvrsno!! Bilo bi lijepo kada bismo i mi u školi tako započinjali radni dan. Svi bismo sigurno bili opušteniji i bolje volje.

Osim educiranja svi smo uživali u razgledavanju Lisabona, jednog od najljepših gradova koji sam vidjela i u kojem bih mogla živjeti.

Implementaciju stečenog znanja već sam započela. U ovoj školskoj godini provodit ću radionice coachinga s profesorima, a u sljedećoj s učenicima. Ono što planiram raditi napisano je u školskom kurikulumu koji se nalazi na stranicama škole.

 

Drugi seminar  na kojem sam bila „READING THE CITY“ održao se u  Stockholmu.

Nakon Lisabona sam mislila da me niti jedan grad neće tako oduševiti, ali sam se prevarila.

Stockholm je također prekrasan europski grad i zbilja sam sretna što sam ga tako dobro upoznala kroz ovaj seminar. Sam naziv seminara govori o tome da je glavna riječ bila o razumijevanju interakcije brojnih čimbenika koji utječu na život u određenom gradu i na identitet mladih ljudi. Upoznali smo inovativno korištenje grada kao resursa za izvanučioničko učenje. Način na koji smo radili u Stockholmu moguće je primijeniti u bilo kojem gradu. Ta saznanja planiram koristiti u radu s učenicima u okviru učenja socijalne psihologije. Želim ih potaknuti na razmišljanje i saznanje o tome što sve i na koji način utječe na njihov identitet i život u gradu i kako oni mogu tome doprinijeti.

Anegdota- u Švedskoj sam očekivala hladno vrijeme i kišu, ali sam sasvim izgorjela od sunca jer mi nije palo na pamet tamo nositi kremu za sunčanje. Zadnji dan smo snimili TV emisiju u pravom studiju i ja sam bila jedna od voditeljica bez obzira na moj engleski, ha,ha.

Svakako bih htjela opet sudjelovati  na nekom Europskom seminaru i nadam se da ću imati priliku.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS